lördag 10 december 2016

Let it snow !!

Hej alla !

Jag fortsätter med julkortsracet här och även denna gång med min kära Christmas kollektion från Bella blvd.
Den serien går att variera i nästan all oändlighet :)

Här har jag använt dom tillsammans med två härliga borderdies från Lawn Fawn.


Stansade ut trädraden i vanlig slät vit cardstock och stämplade texten med en stämpel ur mina egna gömmor men andra godbitar hittar du HÄR.
( Och glöm för all del inte att det är en härlig rabatt på stämplar i shoppen nu i december !!)
Har monterat den vita delen med 3d-tejp för att få lite djup.


Här vände jag på steken och tog det vita pappret i nedre delen av kortet.
Även här monterade jag den utstansade delen med 3d-tejp.
Mönsterpappren är monterade med vanlig tunn dubbelhäftande tejp på båda korten.
Texten är stickers från dels kitet och ett stickersark som också hör till serien.

Material från shoppen:

Hoppas jag kunnat inspirera lite nu inför slutspurten av julkortstillverkningen.

Tusen tack för titten!
Kram Anna :)

Inga kommentarer: