onsdag 16 november 2016

En liten butik till Salu!

En helhetslösning för den som är sugen på att starta företag!

För drygt 1,5 år sedan bytte jag jobb och nu visar det sig att jag inte har tid till min lilla bod och webshop, iaf inte så mycket som den förtjänar! En liten butik har funnits som webshop sedan 2010 och jag hoppas att någon som är förälskad i scrapbooking vill ta över verksamheten någonstans i Sverige, En liten butik har otroligt hög potential!!

https://www.blocket.se/blekinge/Scrapbookbutik__webshop_70252057.htm?ca=22&w=1 

Den fasta kostnaden varje månad, för webshopen, är ca 1 000 kr och det enda du behöver göra är att skaffa ett företag och det kan jag hjälpa dig med. Du får också en genomgång/utbildning hur webshopen, FB, FB-annons, Blogg mm fungerar av mig.

Fram tills ev. övertagande blir verklighet så kör vi på som vanligt med inspirerande blogginlägg, välfylld webshop och service på så hög nivå som jag kan erbjuda!

Intresserad, ring mig gärna - 0708781193



//Lotta
ägare till En liten butik







Inga kommentarer: