måndag 30 maj 2016

Vem behöver en ballong?

Hej där!
Ballongdax igen, ett CAS-kort skulle jag säja (clean and simple), kanske blir det en text eller ett namn när jag vet vart kortet ska. Men man kan lika gärna låta utsidan vara mer neutral och låta insidan bli personlig istället. Så här passar ju kortet både till födelsedag, som uppmuntran eller kanske till en student eller nåt annat värt att fira.

Just nu är jag inne i en Lawn Fawn-period och kärleken är total!

Den fina räven är färglagd med Copics och räven kommer från ett mamma och jag-set. Det finns finfina dies som hör till också.
Liten undran, vill nån av er veta vilka färgnummer jag använder? Klart jag kan putta med det om nån skulle vilja veta!

Ballongdiesen kommer från QK men Lawn Fawn har ett urfint set du hittar i butiken. Mina är monterade med hjälp av 3D-kuddar.

Visst ser han glad ut, den lille räven?!
Han sitter så fint på washitejp med ballongerna i ett fast grepp, redo för kalas!

Glada sommarhälsningar,
Monica =)


2 kommentarer:

Anna Uhras sa...

Super söt liten räv!! Och ballonger <3 Härligt!! Ja jag skulle nog gärna vilja veta färger för att lära mig mer :) Kram Anna :)

Cardlotta sa...

Toppen! Precis sådana ballonger vill jag ha! Beställt o klart, tack:)