lördag 7 maj 2016

Gäst-DT Premiär

Hej på er alla!

Anna Uhras heter jag och har den stora äran att få gästa hos En Liten Butik nu över sommaren.
Det ska bli så roligt och oerhört inspirerande att vara med och inspirera och att framförallt inspireras tillsammans här.

Lotta gav oss gäster en liten utmaning direkt att bita tag i, att lifta varandras alster.
Jag fick i uppdrag att lifta Jessica "Tussan". Det var inte lätt att välja ut något av allt härligt hon skapar men till slut fastnade jag för det här super läckra kortet.




Jag älskar den rena och ändå lite ruffa känslan och jag är svag för vimplar och banners.
Ett jätte fint kort som jag gillar massor och nu över till min lift av det hela.


Som ni ser så liftade jag kortet nästan rakt av förutom att jag stämplade texten under mina banners.
Stämplarna jag använt är från mina egna gömmor men det finns liknande i webshopen.
Jag gjorde mina banner av Washi tejp som jag först tejpade på vanlig slät Cardstock för att få lite stadga i dom. Sedan tejpade jag fast dom på min vita kortbas, med några stänk av colormist, för att sedan sy några sömmar med grå tråd på symaskinen.
Washi tejpen är också från mina egna förråd men Lotta har flera härliga att välja på här i shopen.
Den glittriga stjärnan är istället för Jessicas fina hjärta.

Några närbilder...



Ja så här blev min lift, hoppas Jessica och Ni gillar den.

Det var allt jag hade att bjuda på för idag men vi ses snart igen hoppas jag!

Ha en härlig lördag alla där ni är!
Kram Anna :)





4 kommentarer:

Monica =) sa...

Välkommen i gänget Anna!
Vilken ursnygg lift av ett härligt kort, förstår att du föll för det <3

Soliga hälsningar,
Monica

Anna Uhras sa...

Åhh!! Tack snälla Monica du gör mig så glad!! Kram Anna :)

En liten butik sa...

Så snyggt Anna! Spännande att se hur ni tolkar utmaningen med att lifta varandra ;) Kram Lotta

Anna Uhras sa...

Tack Lotta ♡ Vad glad jag blir! !! Kram Anna :)