fredag 27 maj 2016

Fler fåglar!

Hej!

Här kommer lite fler fåglar. Visst är dessa crazy birds helt underbara? Jag har tyvärr inga egna stämplar utan hade turen att få ett gäng uppstämplade av en snäll DT kollega. 



Motiven har jag färglagt med akvarellpennor.
Som bakgrund på det andra kortet har jag använt Color Burst. Varför har jag inte hittat dessa färger tidigare? De är helt underbara! Ni måste prova om ni inte redan har gjort det. Det är små flaskor med ett litet pulver i som man använder tillsammans med vatten. Så roligt!

Tips på material:

Kram Åsa!

3 kommentarer:

Monica =) sa...

Superfina, färgläggningen på vingen på sista pippin gillar jag massor!
Det där med color burst-färger, gaaah... Verkar inte gå nåt vidare bra att värja sig, blir ju hur läckra effekter som helst ju <3
Kram

cissi sa...

Så fina!

En liten butik sa...

Coola pippis! Kram Lotta