söndag 21 februari 2016

Färg gör mej glad!

Hej där!
Ibland när livet känns tjorvigt behöver man utmana sig själv med nåt som fyller på de där energidepåerna igen. Härliga gladfärger och en helt annan typ av stämpel än de jag brukar använda fick det bli!

I nederkanten kommer jag att lägga till ett namn i svart när jag vet vart kortet ska, antingen blir det stickers eller utstansat. Vad tycker du? Du kanske har en helt annan idé att låna mej?!

Denna mysiga tjej från Finnabair kunde jag inte motstå! Fast oj så annorlunda från de motiv jag brukar välja, den där typen man färglägger brukar det ju bli.
Så här fick det bli en grund av distressink: Mustard Seed och Worn Lipstick. Sen stämplade jag. Därefter värmde jag på Embossing enamel: Shabby Pink, den borde jag använda oftare känner jag! Kanterna färgade jag in med Rusty Bucket.

En av alla urfina chipboards från Wycinanka fick dekorera ena hörnet. Dessa går att färga in eller embossa också om man skulle vilja det.
Det virkade hjärtat i hörnet har jag tidigare visat länk till, Lotta heter mönsterskaparen.

Glada hälsningar,
Monica =)


Inga kommentarer: