måndag 7 september 2015

Lotta utmanar

och jag fuskade, lite.

Du ska få börja göra lite julkort såhär mitt i sommaren, eller ja ja sommar vet jag förresten inte... Julkort så enkla som möjligt men med spännande kortvikningar. 3 st ska du göra i olika färgskalor och med olika motiv - ENKELT är ditt fokusord!! Färgskalorna är; NATUR, ROSÉ och BURLESK och de kortvikningar du ska göra får du själv leta fram. Lycka till!

Här är de tre julkorten; två varianter på Z-fold card och ett tent-fold card (äh, det finns inte, det är bara ett vanligt kort med bigningen uppåt, det var här jag fuskade;)

Papper från echo park, stickers från Simple Stories, båda tyvärr slut i butik.

Kraftfärgat cardstock och ett trämönstrat papper samt vit Mister Huey mist.

Små stänk av svart silks, Black Ice, blandat med vatten.

Lyckades jag med utmaningen?
/Anna

1 kommentar:

En liten butik sa...

Underbara julkort - utmaningen godkänd!