måndag 9 mars 2015

Pang, Pang ....

Idag visar jag en enkel LO från en resa till en annan plats förra sommaren. Min son var helt överlycklig. Här fick han panga hur mycket han ville...


Ni har väl inte missat att det är rea hos En Liten Butik? Bland annat finns många fina papper till fantastiska priser.

                                               

Det här fina med stjärnor på.                Det här skulle också passa fint till en 
                                                                            Wilda Western LO.

Stjärnor och bokstäver har jag stansat ut ur ett svart papper från Prima.



Titel skulle kunna skrivas med dessa fina klistermärken. Tyvärr hade jag endast 3 kvar i min förpackning så det blev bara yzb. Men passa på för de finns på rean.

Nu önskar jag er en trevlig måndag
Inspiratör Nick

Inga kommentarer: