tisdag 20 januari 2015

Mer inspiration ... snabb pysslat med klistermärken

Här kommer lite mer inspiration till vår månadstävling här hos En Liten Butik i Mörrum. Den här gången blir det ett snabbgjort kort. Vill du läsa mer om vår tävling så hittar du det här!

Jag har använt klistermärken från ett ark som ser ut så här:





Kostar bara 19 kr - ett riktigt kap tycker jag


Använde två olika mönstrade papper. Döljde skarven med remsan med hjärtan. Stansade ut två former. En till klistermärkena och en till min text. Det fick bli ett lite romantiskt kort (Alla Hjärtans Dag är här snabbare än du anar).


Tekanna, kopp, muffin och hjärtan fick bli motiv på mitt kort. Till sist ritade jag lite med en svart penna och satte dit tre rosa hjärtbrads.




Trevlig tisdag önskar jag er!
Inspiratör Nick

Inga kommentarer: