tisdag 9 december 2014

Färgglad påse

Hej på er allihop!

Idag tar vi paus från allt juligt då jag visar en liten altrad påse. Påsar passar såklart superbra i juletider till adventskalendrar, små julklappar och andra små gåvor men just denna påse kommer användas för annat ändamål.

 
Jag har alltså använt en enkel påse till grund. På den har jag klistrat på en bas av cardstock som jag dekorerat. Framsidan har jag gjort lika lång som påsen, men gjort en bigning på cardstocken där jag ville vika ner påsen.
 
Cardstocken på baksidan har jag anpassat efter vikningen på påsen. Jag gjorde sedan hål genom papperet på baksidan så jag kunde stänga igen påsen med ett snöre.
 
 
 Här ser ni påsen mer framifrån. Jag fullkomligt älskar Heidi Swapps paperpad som verkligen uppmanar till lek med färg och mönster.

Material från butiken: Cardstock, mönsterpapper, die-cuts, ostduk, enamel dots och stickers.

 

1 kommentar:

Doreen sa...

Love the fab image and colours,just gorgeous.xxx