måndag 7 juli 2014

Ett manligt kort

Hej på er igen! Idag tänkte jag visa er ett enklare kort som kan passa till en kille/man. Jag har använt mig av papper från det här fina pappersblocket som heter Chalk Studio II och kommer från My Minds Eye. Texten klippte jag ut av ett av pappren och sen målade jag i två av orden med mina copics. Ramen kommer från det här paketet med ramar i olika storlekar och mönster och som passar ihop med pappersblocket jag använde. Min dekoration i  hörnet på ramen är en Flair Button som kommer i ett set från Prima och det är rea på dem just nu!

När jag gjorde kortet insåg jag att det här pappret med stjärnor på skulle passa bra ihop med den här fina stämpeln från Hero Arts eller den här som också kommer från Hero Arts.


Ha en skön dag! //Cissi DS

1 kommentar:

En liten butik sa...

Gillar enkelt! Snyggt 😃