torsdag 31 juli 2014

En CASE

Hej på er!

Ibland när jag ser nåt snyggt kort eller LO som någon gjort så kan jag få en sån lust att härma och göra ett likadant kort eller LO. På engelska heter det CASE ( Copy And Steal Everything) och det är helt ok att göra bara man skriver vem man har härmat. När jag såg det här kortet av Joy som har en blogg som heter Simple by Design så tyckte jag att de här papprena från Heidi Swapp var perfekta för att härma hennes kort. Tyvärr hittar jag dom inte i butiken just nu. Blomman är även den gjord av samma papper plus en bit av vellum och en Cherry Blossom. Ordet hello är en stämpel från det här stämpelkitet från Simple Stories. På det vita pappret som är vanligt kopierings papper har jag skvätt lite rosa mist som den här eller den här.


 En närbild av blomman.


Ha en bra dag! // Cissi DS

Inga kommentarer: