måndag 16 juni 2014

Inspirerad av en sång...

Jag tycker jättemycket om att använda mig av sångtitlar när jag skapar. Den här gången ville jag dokumentera ett av våra semesterminnen från förra året. Det blev låten På promenad genom stan en "sommarplåga" med Per Gessle som fick stå som inspiration.



 Har skapat en layout i A4 format. Ett format jag gillar. Här har jag använt ett fint papper från FabScrap. Skar av en bit så den största delen blev i A4 format. Den andra delen vände jag på och klistrade fast på högerkanten. Höll layouten ganska enkel. Mattade enbart kortet med grå cardstock. Stansade ut titel och trollslända i samma grå cardstock. Satte fast en bit washi tejp längst ned på det mönstrade papperet.

Längst upp och ned på fotografiet satte jag fast två fina enamel dots.


nu hoppas jag att ni får en trevlig måndag
inspiratör Nick

Inga kommentarer: