söndag 9 mars 2014

Lite stämplad vårkänsla!

Härliga färger o en drömmande tjej.....Vår för mej!
Den charmiga tjejen i tankar tillsammans med texten har inte kommit in i nätbutiken än, men att kontakta Lotta går alltid.


Ser du?......Japps, helt rätt! Fotat i SOLSKEN <3


Finfina rosa o vita blommor tillsammans med lite blad. Bladen fyndade jag under rean, nu är de slut. Du har väl förresten sett att det finns en del kvar att fynda?
En Cheerleader-charms passade lysande för tjejen som fått kortet tränar just detta. Färgglatt snöre fick fungera som fastsättning.Det härliga pappret kommer från ett urläckert 6"-block!


Här har jag använt ett av alla fina 3*4 tum kort som finns för Pocket scrapbooking. Superfina men jag scrappar ju inte, alltså hamnar de på kort istället för sånt här godis går inte att motstå!
För att det skulle synas ordentligt lät jag det hamna utanför kortbasen.

Idag har det lovats mer sol så då har jag tänkt mej säsongspremiär för att torka lakan utomhus. Det luktar ju så sagolikt gott med sängkläder som torkat i solen!

Ha det gott!
/ Monica =)


Inga kommentarer: