lördag 29 mars 2014

Än hinner du delta i marsutmaningen!

Hej där!
Här kommer lite mer inspiration på temat blommor, häng med på marsutmaningens blomsterfrossa du med, än finns tid!
Jag har gjort ett box-kort, farligt roligt!! Inte speciellt svårt egentligen men väldigt effektfullt. Det finns en massa instruktioner på nätet om du googlar, HÄR hittar du en av dem.

Mitt kort har jag fyllt med stickers-blommor. En del av dem, t ex pilen och hjärtat, har jag fäst på en remsa OH-plast för att få till lite mer höjd.
Stickers är superroligt att jobba med, finns så mycket fina motiv!
 
(Den lilla kaninen är ett digitalt motiv)


Precis det material jag använt har tagit slut men nya, finfina grejer på samma tema hittar du i butiken:
Stämplar från Kaisercraft, stickers, 6" pappersblock



Inga kommentarer: