fredag 13 september 2013

Sommar-LO!

Ni har väl inte missat månadens tävling? Ni hittar all info här ute i kanten men det är att skapa med dina sommarfoton.... Och nog kan det väl vara lockande att förlänga sommaren lite?? Nja, jag älskar ju hösten och efter denna fantastiska sommar så finns inte behovet hos mig att förlänga sommaren... däremot så har jag ett behov av att föreviga den.... De bilder jag använt idag kommer från förra sommarens besök på Furuvik och har legat till sig ett tag.


Min minsting undersökte noga de rännor med vatten som finns i vattenlandet och till sist så satt han uppflugen i en av dem.... Min lilla klätterapa... 

Här har jag använt en blomma som bas och sedan limmat fast bandbitar bakom den. En liten charm i form av en krona har också fått plats. 


Här ser man liiiite tydligare att jag strukit ut gesso över nästan hela pappret och sedan jobbat med både mist, distress pads & stenciler samt stämplar...



Jag hoppas verkligen ni vill vara med i vår utmaning - ska bli spännande att se vad just du skapar!

Inga kommentarer: