onsdag 25 september 2013

Grattiskort med Inkagold

Förra helgen skulle jag göra ett grattiskort till granntjejen som fyllde fyra år. Jag hade dock väldigt svårt att hålla fingrarna från mitt nysa pysselgodis som jag beställt från Lotta och bestämde mig för att jag visst kunde slå två flugor i en smäll. Resultatet blev väl inte särskilt fyraårsaktigt, men det var ju trots allt rosa och glitter på så jag tror att jag blev förlåten. ;)

Jag började med att färga in min kortbas med stencilen och DistressInk Picked Raspberry. Sedan stämplade jag med den läckra textstämpeln från Kaiserkraft som jag klippt i tre delar. Stjärnorna är målade med Inka-Gold Silver och bokstäverna och siffran har fått ett lager med Crackle Accent. Sist men inte minst strödde jag lite glitter över det hela som fastnade i de små limduttar jag satt dit med hjälp av en limpenna.


Inga kommentarer: