torsdag 14 mars 2013

Jante åkte ut genom fönstret!

Ja precis så känner jag det! För någon vecka sedan landade några brag-books hos En liten butik och bara namnet fick ju mig att tända till - Brag = Skryta - så samma kväll på scrapträffen satt jag igång. Jag skapa min egen skrytbok! Den hoppas jag kommer att fyllas av sådant som jag tycker om, som är stolt över och som gör mig lycklig! Den är om mig och för mig :)

(tyvärr är bilderna av toppenkvalitet men jag hoppas att du blir inspirerad!)

 
En bok som verkligen har plats för mycket skryt eller varför inte resedagbok

 
Stencilen som jag har använt är flammor och sedan har jag dragit med glitter från Duncan över, hur läckert som helst nu när jag får säga det själv :)

 
Boken är grundad med gesso

 
Turkos Enamel dots som dekoration - dem är fantastiska tycker jag!

 
Tack för titten!