lördag 26 januari 2013

Det bästa jag har.....

Idag är jag/Pysselbus tillbaka och denna gången med en LO. Då jag är en kortmakare i själ och hjärta så ligger LO's en aning utanför min "comfort zone" men samtidigt gillar jag att skapa minnen och vackra fotosidor så jag brukar kunna göra LOs också men det går lite i vågor. Lotta utmanade mig i alla fall i att skapa en Ego-LO. Jag har tolkat detta ganska fritt och skapat en LO med det bästa jag har - mina underbara pojkar. Som mamma får man allt vara lite ego och älska sina barn precis hur mycket man vill. Så här kommer min tolkning på temat ego-LO....


Jag har lekt och till och med kladdat lite ;-) För att vara jag :-D


Närbild på lite blommor...


Ännu mer blommor och så har jag använt en mask och duttat med gesso - små fåglar som fritt flyger omkring...


En liten crystal-dekoration har också fått plats... Och lite pappersband har fått bli ett hjärta runt mina älskade barn...



Papper: Fab Scraps Victoria's Maypole, Fab Scraps Victoria's Secret, Paper Layers från Glitz
Dekorationer: Pappersband, blommor från YouDo (de som jag länkat till är liknande), Giant Rhinestones från Glitz, vit spets som jag färgat lite med Distress Stain Antique Linen
Övrigt: Privat stans från Martha Stewart, privat mask från Crafter's Companion, Gesso, Liquid Pearl


1 kommentar:

Monica =) sa...

Så fint det blev! Jag värker fortfarande på min LO, men nu får de allt snart bli av =)
Jag gillar de små färgduttarna o hur du skrynklat papper som en volang. Kul att använda papperssnöret som en inramning också!
Glada hälsningar, Monica