onsdag 21 november 2012

Höstyra

Jag blev liiiiiiite ängslig igen när jag hittade papper från Maja Design i mitt DT-paket..men jag antar att det var meningen, att Lotta ville få mig att svettas och utmana mig...;-)
Fina papper med fina färger men inte riktigt min stil, om jag säger så! Då får jag väl fixa till det så det blir min stil...så här gick det:
Jag började med lite Glimmer Mist i två färger, brunt och orange och sprayade så att det skulle flyta ihop lite. Sedan klippte jag helt enkelt ut en massa banners och löv och dekorerade med dem och ett rådjur, där använde jag en gammal chipboard som mall.


Jag chalkade fotot med distresser så det skulle smälta in med allt det bruna.

Material från butiken:

Embellish Life//Marja

1 kommentar:

En liten butik sa...

Så lyckas du så bra! Härlig LO, tom jag gillar hösten nu ;) //Lotta