söndag 19 augusti 2012

Gilla färgen

Här kommer min tolkning av Amis jättefina skiss. Jag inspirerades att göra lager på lager och följde skissen ganska slaviskt. Jag har scrappat om min favoritfärg: TURKOS. Turkos är för mig härligt cool och finns i massor av snygga nyanser. Jag älskar alla:-)


Jag har använt papper från Lily Bee och Fancy Pants. Washitape och en väldigt användbar stämpel från Crafty Secrets. Blommor från Prima, pistiller och träbokstäver från You Do som jag haft Stickles på. Acrylfärg till splashar och annat kladd.


Embellish Life //Marja

2 kommentarer:

Malin sa...

Läcker LO! Kul att se dig använda så många nyanser och färgertyper av just turkost! Vi har en sådan härlig hobby att man kan scrappa om vad som helst. Gillar!
Kram

cissi sa...

Jag älskar också turkos, kaklet i mitt kök är t.o.m turkos, så den här layouten älskar jag!