torsdag 21 juni 2012

Mistad FabScrap

I shoppen finns det härliga papper från FabScrap och jag har använt Rustic Trees på min LO. Ville inte lägga på flera lager papper utan bestämde mig snabbt för att jobba lite med ytan. Lite gesso på mitten och sedan lite Black Soot av Distress Ink. Passade på att färga i träbokstäverna samtidigt. På detta har jag mistat med Tattered Angels mist, färgen Meadow Green.

Självklart har jag använt blommor. Vill helst ha blommor på allt jag gör. Dessa är Primas,
 Camille en Francais.  Några av dem fick lite mist på sig. Även några små fjärilar har fått landa på LO n.  Svart som lite kontrast och det på bandet från Graphic45, som du hittar i shoppen på rea.

Washitejp passade bra som en liten detalj att använda istället för papper.


Tack för titten och massa kram. Hoppas värmen kommer snart till oss, i väntan på den
så scrappar jag på ;) Katja

Inga kommentarer: