lördag 16 juni 2012

Hav och sommar

Vad roligt det ska bli att få gästa En liten butik. Jag har även börjat min semester så det är lycka i dubbel bemärkelse. Sommar är få vara ute vid kusten, så vad passar inte bättre än att visa upp somrigt kort med marint tema.

 Jag har använt mig av YouDo Sailing fina stickers.

Har satt dem på wellpapp som jag glittrat med Glimmer Glam för att få en glittrig effekt. Älskar Tattered Angels produkter och Glimmer Glamen kan du använda på papper, metall, glas, plast mm. Även blommorna från Prima och hjärtpinsen fick glitter på sig.



Pappersnörena från YouDo, som jag använt. Har jag vecklat ut och lagt ut under wellpappen. Inne i shoppen finns det flera passande charms. Den roliga pratbubblan är från YouDos prisvärda stämplar.
Papprena är från My Minds Eye underbara serie Be Amazing.

Nu önskar jag er en skön helg Kram Katja

2 kommentarer:

En liten butik sa...

Vilket härligt kort! Nu ska bara solen komma fram så är sommaren fulländad! :) //Lotta

Kristina ScrapSalig sa...

Underbart och somrigt med massor av smarta och läckra detaljer! Snyggt med den "pimpade" wellpappen, perfekt som hav!

Hoppas du haft en skön helg med!

Kram