onsdag 20 juni 2012

Cirkus

Cirkus är något som jag tycker passar bra ihop med starka färger. För att det inte ska bli allt för rörigt på layouten har jag valt att lägga en svart fotomatta bakom fotografiet, samt ramat in de mönstrade papprena med svart penna. Jag har även dragit wellpappen över distressdynan Black Soot. Bakgrunden är stämplad med samma distressdyna med en ihopskrövlad plastpåsebit.

De mönstrade papprena kommer från Pink Paislee, washitejp, pin, wellpapp från You Do, alfastickers från Glitz och härligt färgstarka blingstenar från Prima. Bokmärkena är mina egna och kommer från tiden då jag samlade på bokmärken, brevpapper, klistermärken och fina pennor. Nu för tiden samlar jag på andra, mer vuxna saker; fina papper, klistermärken och fina pennor. ;)



/Inspiratör Ami

2 kommentarer:

En liten butik sa...

Härlig LO!! och ja jag samlar också numera på mer vuxna saker - via mina barn, sudd och servietter :)

Hanna-Marie sa...

härlig :-) undrar vart alla mina bokmärken är :-p förmodligen har min lillasyster ärvt dem på eget bevåg nån gång ;-)