måndag 21 maj 2012

Album

Ni har väl inte missat att Lotta tagit in American Crafts album i butiken? Två storlekar, 8,5 x 11 samt 12 x 12 Synnerligen prisvärda enligt min mening. Det går ju åt en hel del album, och att betalar uppemot fyra-femhundra kronor för ett enda album är i mitt eget tycke en smula vansinne. 

Jag har bestämt att jag skall börja scrappa en del album i 8,5X11. Det gjorde jag från alla första början och har väl en fem sex album med olika teman. 

Scrappar du i något annorlunda format, förutom 12x12? Jag har en del vänner som scrappar i A4. 

Det jag gillar med dessa album är att du har möjlighet att själv dekorera utsidan om du vill, då själva albumet är i tjock kartong. Måla kanske? Fixa med papper och stämplar? Endast fantasin sätter begränsningar. Precis som vanligt med vår hobby. 

Svart, passar till alla tillfällen.

Hur läckert är inte detta turkosa? Som en godispåse! :) 
Ps: Du har väl inte missat att vi söker två nya inspiratörer? All information HÄR.

Ha det gott!! 
Liza





Inga kommentarer: