torsdag 12 april 2012

Sisters

Snart är det helg och jag är ledig! Då skall jag på kalas och även hinna pyssla! Det är så roligt att leka med alla nyheter som har rasslat in i butiken!



Visst vet du att det går alldeles utmärkt att använda 6" padsen för att göra fullstora layouter i 12"? Nu vet du det om inte annat. Lika bra som att skära olika mönstrade papper kan man ju nyttja dessa trevliga små block, som ofta har flera papper av samma sort. Här har jag använt paperpad från Prima, det nya som heter Fairy Belle Collection.  Det kom in i butiken bara häromdagen så skynda dig att shoppa medan det finns kvar! 55:- för 48 ark är billigt! 


Kolla vad fina papper: 



Mitt eget alster då! 




 Bandet finner du här, och de små beige rosorna här


 Den stora rosen är från egen gömma, men de små pistillerna finner du här. De lyfter massor tycker jag. Att lägga till små saker som man kanske inte ser på en gång gör mycket för helheten. Detaljerna! :)






De andra blommorna är från Prima, och så himla fina! Dessutom är de blingade och klara. Du finner dem här! Jag har som vanligt frossat i halvpärlor, de finns i fler färger så klart. De kan jag bara inte vara utan. Får jag inte sätta dit åtminstone tre halvpärlor så är inte alstret riktigt klart. Jag är nog lite knasig på den fronten. ;-)




Det var allt från mig idag! 
Liza

2 kommentarer:

Susanne sa...

Den layouten gillade jag och så snyggt det blev med papprena. Ha en fortsatt fin vecka!!! Kramizar

En liten butik sa...

Underbar LO och underbara papper, så enkelt! //Lotta