lördag 25 februari 2012

Romantisk ask


Idag visar jag en romantisk ask med ljuvliga små rosor, gillar att dekorera med blommor och blad. Kom här på idéen att jag skulle skära bort en fyrkant av locket för att kunna fälla in den vackra dekorations plasten, egentligen är det väl tänkt att man skall använda denna vackra plast till att lägga över på en LO eller vid skapandet av ett kort men så här gjorde jag. Tycker om när det är swirlar det skapar liv, hoppas att ni gillar det också.





Ljuvliga rosor pryder locket samt olika sorters blad. Lite kul att man kan se igenom locket då kan man ju faktiskt dekorera insidan också eller förvara något i den som man vill visa upp.


Asken är nertill dekorerad med rosa satinband. Det fina pappret med turturduvorna på har jag först stansat små hjärtan på sen satt fast på lockets kant.



Material: Vit ask, satinband, papper turturduvor, rosor från Prima, blad en hade jag i mina gömmor, den dekorerade plasten har jag köpt hos ELB men kommer inte ihåg vad den heter, många gluedots i olika storlekar, stansen är Martha Stewart.


Hoppas ni gillar min romantiska ask

Hälsningar Camilla

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan
Jag har antagligen totalt bomat men har ni publicerat vinnaren i januari utmaningen?