torsdag 23 februari 2012

Inspiratör Ami

Lotta bad mig göra en layout där jag berättar lite om mig själv som inspiratör. Så det blev en layout med sådant som jag tycker representerar mig mest - white space, Glimmer Mist och färgerna orange, turkos och grön.


Material från butiken:
Mönstrade papper från Bo Bunny
Blommor, Peony, från Prima
Alfastickers Teeny Alpha från Glitz
Halvpärlor från YouDo, (annan färgställning än på min layout)
Tickets från Jenni Bowlin

Övrigt:
Fjärilar och mask utskuren med min Gazelle, men du kan hitta söta fjärilar från Jenni Bowlin här.

1 kommentar:

Victoria sa...

Jag är vanligtvis inte så förtjust i LO´s för ibland blir hela fotot gömt bland alla dekorationer och ibland tar alla andra färger "över" fotot. Men detta...är perfekt! I mitt tycke är färgerna en upphöjare till ditt foto, DU är centrum och färgerna slår i en skön kombo! Härligt! Så blir det nog när man skapar något som ligger närmast sitt eget hjärta vad det gäller färg och form. Jag blev lite sugen på att göra en LO av ett foto av mej o göra den som din: en beskrivning av mej själv.
Hmmm...måste nog pröva!

Tack för inspirationen - din LO är läcker och superb!

/ Fröken V