tisdag 14 februari 2012

Hjärtans kärlek





Här kommer min lilla goding i olika skepnader. Mitt hjärtans kärlek i trio format. Hade några passpartouer liggande och fick en idé om att skapa något hjärtligt så här till alla hjärtans dag, då självklart med den personen som ligger mig allra varmast om hjärtat, min dotter. Färgade in passpartouerna med Tim Holtz färgen "Worn lipstick". Dekorerade dels med stämpel med många hjärtan på rad den kommer från Creative Club. Använt halvpärlor i pärlemor, fina filtrosor från Prima, söta rosa knappar som jag inte vet vart dem kommer ifrån.








Här ligger min lilla tjej på en hjärtanfilt då drygt 10 månader.










Världens sötaste påskkärring i miniformat. Under ramen hänger ett chipboard hjärta som har samma nyans som ramarna.


Önskar er alla en glad och romantisk alla hjärtans dag från Inspiratör Camilla

1 kommentar:

En liten butik sa...

Jag önskar er alla en riktig härlig Alla Hjärtans Dag! //Lotta