tisdag 26 juli 2011

Glöm ej!: LO

Idag visar jag upp en LO som jag ungefär visste exakt hur den skulle se ut när jag såg pappret. Jag bara älskar den. Det är den slags pappret som inte behöver så mycket mer än ett foto på sig för att vara klart.

 Och så min LO:




Det var helt underbart att göra en färgglad LO i min stil! :D

Material:
Pink Paislee Daily Junque, Tickets
Linda bokstäverna samt de små figurerna och det gröna och röda pappret
Vit CS
Brun CS
Cricut (bokstäver och stjärnor)
övrigt privat

4 kommentarer:

Terés sa...

Ja, den var verkligen du... Jag gillar alla dina detaljer du har på dina LO's! Supersnyggt!

Anneth Strinnholm sa...

Det är ju så typiskt dig...jag skulle bara tittat på det där papperet och skakat på huvudet för det är läckert men verkligen inte annethigt. Du gjorde något ascoolt av det i stället!

Linda sa...

Tack tjejer! Jag kände själv direkt att det var ett papper för mig! :D

En liten butik sa...

toppenfint Linda!