måndag 6 juni 2011

Häst flickan

I dag visar jag mitt sista inlägg för En liten butik. Tack Lotta för allt!

Jag har gjort en LO till min kompis dotter som tycker om hästar. Tyvärr fick jag ej bort blänket på bilden. Hennes mamma ville att jag skulle täcka hennes ögon.


Jag stansade en söt bord på det grön prickiga pappret, skrapade kanterna på häst pappret och chalkade dem. Staketet är gjort med min cricut.

De söta små djuren valde hon själv ur min lilla påse. Staketet har 3D kuddar bakom sig.

Även kortet stansades med samma stans. En bit av en prima swirl samt prima fjärilar fick pryda kanten.

Tack för titten, Stephi

Material:
Grön prickigt papper
Häst papper
Prima swirl
Prima fjärilar
You do söta djur

Övrigt privat.

6 kommentarer:

Liza sa...

Vad snygg den blev!! :)

Stephi sa...

tack Liza

Maiden sa...

Superfin!
Å prickar kan man ju aldrig få för mycket av! :-)
Kram

En liten butik sa...

Tack för din tid hos En liten butik Stephi! Jag kommer att följa din blogg och se alla spännande alster du kommer att skapa framöver! //Lotta

Linda sa...

Så fin den blev Stephi och lycka till i framtiden! :)

Stephi sa...

tack så jätte mycket! Kram på er