söndag 22 maj 2011

Mina hästar!

Kuvertalbum
Vad ska man med det till har jag många gånger funderat på.. har aldrig riktigt kommit på vad det ska vara bra till... Så när jag fick i uppdrag att använda ett sådant och göra det om mina hästar... fick jag fundera länge. Men sedan kom jag på mitt gamla sto att göra ett minne av henne och hennes föl...

Så här blev det... (ett utdrag av bilder...)








I varje "kuvert" har jag gjort en tag och skrivit information om varje häst. Detta var ett intressant och väldigt roligt/jobbigt arbete. Men framför allt så är det roligt att ha kvar att kunna se alla på samma ställe ...

Tack Lotta .... för jag hade nog inte gjort detta om jag inte hade fått det som uppdrag av dig :)

Papper jag använt - Harvest Wheat, Saddle, Pony Pen och Horse Lover   och allt finns i ett snyggt Kuvertalbum från Graphic45

1 kommentar:

Stephi sa...

vad roligt att få ett fint album att kunna blicka bak på :-)